Nowości
STRAŻ POŻARNA DUŻA RUBBABU
STRAŻ POŻARNA DUŻA RUBBABU
99,99 zł
szt.
DREWNIANA WYŚCIGÓWKA KRÓLIK
DREWNIANA WYŚCIGÓWKA KRÓLIK
45,00 zł
szt.
SORTER W KSZTAŁCIE STATKU
SORTER W KSZTAŁCIE STATKU
66,00 zł
szt.
Producenci
Zwroty i reklamacje

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej. Zwracany produkt powinieneś odesłać bezzwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres Sklepu dostępny w zakładce „Kontakt”. Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz w zakresie własnym. Koszt przesyłki może się różnić w zależności od przewoźnika. Sklep posiada zniżki u przewoźników, w związku z czym indywidualny koszt zwrotu może być wyższy od kosztu wysyłki do Klienta.

Ważnym jest fakt, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż niezbędny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia wartości produktu. W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu do Sklepu. Pieniądze zostaną odesłane tą samą drogą, którą dokonałeś zapłaty, chyba że zgodzisz się na inną formę. Nastąpi to jak najszybciej po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.

Zgodnie z przepisami, prawo zwrotu nie przysługuje np., gdy przedmiotem sprzedaży jest:

*rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta,

*rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

*rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,

*rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

*nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

*dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę, treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.

 

JEŻELI ZAŚ CHODZI O REKLAMACJE... to mamy nadzieję, że nie będzie ich tak samo jak zwrotów. Ale informacje umieścić musimy. Więc...

Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Towaru wolnego od wad i odpowiada za wady Towaru. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Towaru z Umową sprzedaży. Reklamacje, z tytułu rękojmi za wady (niezgodności Towarów z Umową Sprzedaży) można składać pisemnie na adres Sprzedawcy lub pocztą e-mail.

Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Klient może:

1) żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo;

2) żądać usunięcia wady;

albo

3) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, o których mowa w pkt. 1 lub 2.

Kupujący nie może odstąpić od Umowy sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.

W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta niezgodności Towaru z Umową sprzedaży (wady fizycznej) Konsument powinien odesłać Sprzedawcy reklamowany Towar wraz z opisem niezgodności. Sugerujemy dołączenie dowodu zakupu w celu usprawnienia procesu reklamacyjnego. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru.

 

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl